Egne træningslejre

Hvad skal vi/I huske, når I ønsker at afholde træningslejr i klubben.

Træningslejr - overnatning

1.      Ved lån af lokalet til træningslejre, kan det aftales med klubben på info@ribeboldklub.dkt, hvornår der mødes ind. Der vil ved skiltning blive gjort opmærksom på, overfor andre brugere af lokalerne, at der er træningslejr, og hvem der har booket lokalerne.

2.     Skal man under træningslejren bruge køkkenfaciliteter, skal dette aftales med klubben på info@ribeboldklub.dk, da køkkenet normalt vil være aflåst.

3.      Det store mødelokale skal bruges som bagageopbevaring, således at opholdsområdet er ryddet.

Hvis opholdsområdet bliver brugt som soveplads, skal madrasser, soveposer m.v. være ryddet væk fra opholdsområdet senest kl. 9.00 hver morgen.

4.      Hvis der ikke er opstået skader. Lokalet vil blive synet, og ved evt. skader hæfter afdelingen for udgifterne

5.     Lokalet afleveres i samme stand, som det overtages (borde tørret af, stole sat på plads og gulvet vasket/fejet/støvsuget).

Alt materiel står i det første rum på gangen.

6.    Ved lån af lokalerne til træningslejre/overnatning skal følgende personer have besked:

• info@ribeboldklub.dk med hensyn til lokalerne

• Fridel Riggelsen med hensyn til lån af baner – 21 63 36 05

• Ribe Brandvæsen – Kjeld Tauman 20 69 89 36 – oplys antal og kontaktperson.

• Ribe Fritidscenter - 75 42 25 62

Depositummet frafalder i første omgang – da aftalen er, at vi har en prøveperiode på 6 måneder, for at se, at det kan lade sig gøre uden depositum.

•  Aftalen er ligeledes, at der ingen sure miner er, hvis man bliver bedt om at komme og rydde op.