OPSTART 2021

27. februar 2021 kl. 09:34

Fodbold kan ‘genstarte’ i Ribe Boldklub...[⚽️👍].

Det er meget glædeligt at kunne annoncere, at fodbolden med regeringens og sundhedsmyndighedernes seneste udmelding kan ‘genstarte’ i Ribe Boldklub fra mandag d. 1. marts...[👌].

Trænere og ledere arbejder i disse dage med at sikre, at genåbningen foregår på en sikker og fuldstændig ansvarlig vis, hvor alle retningslinjer og restriktioner bliver overholdt...[💦🧴].

Det er selvsagt essentielt, at alle - det værende børn, unge og voksne, kan føle sig trygge ved at færdes på Frøs Arena. De respektive afdelinger vil melde ud vedr. træningsstart henover de kommende dage. Alle skal være meget velkomne - gamle som nye spillere...[😃].

Såfremt man har spørgsmål, så kan disse rettes til den enkelte træner/afdeling. Kontaktinfo kan findes på klubbens hjemmeside - www.ribeboldklub.dk #ForzaRBK...[🔵⚪️]. #Sæson2021...[🥳🏆].