OMKLÆDNINGSFACILITETER ÅBNER

11. maj 2021 kl. 14:13
Så er der nyt omkring omklædnings faciliteter:
det kræver coronatest eller vaccination at benytte omklædningsrum.. Og det er trænerens ansvar at alle har bevis på at de er vaccineret eller testet..

Her er udmeldingen fra ribefritidscenter:
Det er nu igen muligt at benytte kommunale omklædnings- og badefaciliteter. Bemærk dog, at der kræves coronapas, hvis deltagere ved udendørs aktiviteter ønsker at benytte badefaciliteter.
Kravet om 4 m2 gulvareal pr. person er fortsat gældende.”
I Ribe Fritidscenter vil vi følge denne anvisning og derfor åbner vi for adgang til omklædnings- og badefaciliteter fra i dag tirsdag d. 11. maj 2021
Vi har opsat skilte med max-antal personer i de enkelte omklædningsrum – vis hensyn og hold afstand til hinanden.
Vær opmærksom på at vi ikke foretager fordeling af omklædningsrummene, som tidligere inden COVID19.
Dette gør ikke – da vi ”uden fordeling” mener at der kan ske en bedre udnyttelse af omklædningsrummene til gavn for alle brugere.
Det er altså op til klubberne / brugerne selv at sørge for en fordeling i takt med den almindelige træning, og afvikling af kampe, SAMT AT OVERHOLDE GÆLDENDE RETNINGSLINJER FOR ANTAL, TJEK AF CORONAPAS O.LIGN.
• Klubberne må også selv se på en fordeling af omklædningsrummene til piger/damer og drenge/herrer.
Ribe Boldklub vil have adgang til omklædningsrummene nr. 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 og 16